Rúzsa Magdi – Aprócska blues

December 11, 2007 § Leave a comment

sometimes it happens that a few words by others tell exactly how i feel. add the music and couldn’t be better. within this song, the wholeness of my pain is released… hope relieved, too.

Hányszor kértelek, hogy táncolj nekem.
De csak mentél tovább hűtlenül.

Még látom az arcod és hallom a hangod,
Mikor a kezed nyomát
Otthagytad az autóbusz ablakán,
És szemedből a könny majd’ kicsordúlt.

Ó, te csak játszol velem,
És nem fogod két kezem!
Én mennék, de valami visszahúz!

Hányszor éreztem, hogy fázol velem.
Már a kezem sem nyúlt feléd.
Még egyszer hozzám értél,
Megszorítottál!
Azt mondtad, nem engedsz el!
Mégis itthagytál!

Úgy fáj a szívem,
Úgy fáj, el kell hogy higgyem!
Nem vagy már!
Úgy fáj a szívem, úgy fáj!

Ó, te csak játszol velem,
És nem fogod két kezem!
Én mennék, de valami visszahúz!

Játszol velem,
És nem fogod két kezem!
Én mennék, de valami visszahúz,
Talán egy aprócska régi-régi blúz…

Rúzsa Magdi – Aprócska blues * Lyrics translated

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Rúzsa Magdi – Aprócska blues at haldjas.

meta

